HEVES MEGYE ELSŐ SZÁMÚ BÁDOGOS SZAKÜZLETE

2023.11.21.-én korlátozott nyitvatartással 7:00-12:00-ig dolgozunk.

Köszönjük a megértést! Továbbra is elérsz minket a kapcsolatok menüben található üzenetküldés funkcióval, vagy emailben is, és munkaidőben válaszolunk.

MEGRENDELÉSI INFORMÁCIÓK

ÁRAJÁNLATKÉRÉS ÉS MEGRENDELÉS MENETE

MEGRENDELÉSEK LEBONYOLÍTÁSÁRÓL RÖVIDEN

Családi vállalkozásként és az Ács / Bádogos / Tetőfedő szakmák tisztelőjeként kollégáinkkal arra törekszünk, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat biztosítsunk az építkezőknek, amivel időtálló otthonokat alkothatnak, és szeretnénk önt is segíteni ebben a fontos feladatban!
Válasszon minket és kérjen árajánlatot!

ÁRAJÁNLATKÉRÉS EMAILBEN

A kommunikáció és az ügyintézés szerintünk leghatékonyabb formája az elektronikus levelezés, mert részletes anyag kiírást küldhet, akár méreteket, vázlatokat, és különböző igényeit, vagy könnyedén csatolhat nekünk fényképeket ha arra van szükség, és írhat részletes tájékoztatást is a szükséges anyagokról, vagyis minden információt ami alapján precíz árajánlatot tudunk adni.

Kérjük tehát ügyfeleinket, hogy árajánlatkérésüket emailben küldjék meg, hiszen ez precíz és követhető kommunikációt tesz lehetővé, és megrendelést is csak írásos formában fogadunk el.

Érdemes figyelnie arra amikor árajánlatot kér, hogy a kapcsolat felvételhez hibátlanul írja le telefonszámát, mert kollégáink habár csak abban az esetben hívják önt, ha valamilyen fontos információt kell egyeztetnünk, de ezesetben ez elengedhetetlen, hogy kapcsolatba lépjünk önnel.

Érdemes emellett számlázási és szállítási cím adatokat is megküldeni, főleg amennyiben egy cég nevében, vagy egyéni vállalkozóként vásárol, hogy a kiszállítás díjával kalkulálhassunk az ajánlatban, amennyiben azt ön kérte, vagy a fordított ÁFA szabályai szerint tüntessük fel a tételeket, amennyiben az elvárt.

A beérkező emaileket 24 óra alatt feldolgozzuk és válasz üzenetben csatoljuk árajánlatát és megírjuk önnek az összes megrendeléssel kapcsolatos tudnivalót. A megrendelést csak az ön által válaszban megküldött visszaigazoló email beérkezését követően tudjuk rögzíteni.

 

EMAIL VÁLASZADÁSI IDŐ:

 24 óra (MAXIMUM)

ÁRAJÁNLATKÉRÉS SZEMÉLYESEN

Az üzletünkben személyes ügyfél fogadásra és termék bemutatóra van lehetőség. Amennyiben szeretne személyesen tanácsot kérni a kivitelezéséhez, vagy megtekintené a termékkínálatot, úgy a kapcsolat menü alatt megtalálja címünket és nyitvatartási időnket és szeretettel várjuk önt.

Kollégáink elkészítik az ön névre szóló árajánlatát és megrendelheti a termékeket azonnal, vagy az árajánlat sorszáma alapján akár későbbi időpontban is jelezheti megrendelési szándékát akár telefonon vagy emailben, természetesen a megadott érvényességi időn belül.

ÁRAJÁNLATKÉRÉS TELEFONON

A legtöbb esetben érdemesebb emailben megküldenie, vagy esetleg személyesen átbeszélnie üzletünkben az árajánlatkérését. Mindazonáltal lehetősége van telefonon érdeklődni, árakról tájékozódni, és akár komplett anyag kiírást kérni a kollégáinktól. Amennyiben lediktálja nekünk az email címét azt rögzítjük, és elküldjük önnek a végleges kalkulációt írásban. A megrendelés leadását és rögzítését csak azután tudjuk véglegesíteni, amennyiben azt írásban megerősíti!

MEGRENDELÉS MENETE

Sok esetben nincs szükség megrendelésre. Ereszcsatornák, polikarbonát és trapéz lemez táblák raktárkészletről elérhetők akár azonnal. Személyes átvétel esetén, ha a kiválasztott termékek raktárkészletről elérhetők, akkor nincs más dolga, csak nyitvatartási időben eljönnie az üzletbe és a kollégák segítenek a termékek összekészítésében. A tapasztaltabb vásárlók az érkezésüket megelőzően telefonon értesítenek minket, ebben az esetben előre elkezdjük az összekészítést és kevesebb ideig kell várakozni a pakolásra.

Amennyiben méretre vágásra van szükség, gyártani kell bizonyos termékeket, vagy nincsen aktuális raktárkészletünkön a termék amit vásárolni szeretne, akkor megrendelésre van szükség. A megrendelését leadhatja személyesen, vagy megerősítheti emailben már meglévő árajánlat alapján.

A megrendelés leadása után, amint a termékek szállíthatóvá válnak, kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot időpont egyeztetés céljából, és a megbeszéltek szerint személyesen átveheti a termékeket az üzletünkben, vagy megkezdjük azok kiszállítását.

ELŐLEG ÉS FIZETÉSI MÓDOK​

Átutalás

Bankkártya

Készpénz

Megrendelés esetén kollégáink tájékoztatni fogják arról, hogy a legtöbb esetben minimum 50% előleg megfizetése szükséges, amit rendezni tud átutalással, vagy üzletünkben személyesen bankkártyával, és természetesen készpénzben is.

A megrendelés teljes vételárának az előleggel csökkentett végösszegét, pedig a kiszállítás alkalmával a helyszínen szükséges megfizetni, amit megtehet a kiszállítást végző kollégánknál készpénzzel és bankkártyával is. (Kérjük Bankkártyás fizetési igényét jelezze!)

Amennyiben megrendelésének teljes végösszegét átutalással szeretné fizetni, úgy lehetősége van előre utalással ezt megtenni. Kollégáink kérésére díjbekérőt állítanak ki, és átutalásának beérkezésekor számláját ez alapján készítik el, amit számlázási címére postai úton küldünk meg önnek.

 

KéSZEN ÁLL A MEGRENDELÉSRE?

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és kedves, szakértő kiszolgálással várjuk megkeresését.

Ismerkedjen meg Bádogos Szaküzletünkkel, és vásároljon nálunk!